شنبه 15 اردیبهشت 1403

کامران جعفری : برنامه چای سردرادیو گیلان جمعه بیست و هفتم مرداد دیدگاه ها وخاطرات استاد ولی نیکوکار-نوازنده نی

کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی : برنامه چای سردرادیو گیلان جمعه بیست و هفتم مرداد به دیدگاه ها وخاطرات"  استاد ولی نیکوکار-نوازنده نی " اختصاص دارد .

رحیم زاده ، سرویس موج برنا - یکی از رسالتهای رسانه ملی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیان افتخارات ، حمایت از نخبگان و تلاشهای سربازان ایران همیشه سرافراز در عرصه دفاع از مرزهای جغرافیایی ، صنعت ، علم و دانش بوده است .

کامران جعفری تهیه کننده و برنامه ساز متعهد 

کامران جعفری تهیه کننده رادیوکامران جعفری ، برنامه سازی خوش فکر و البته معتقدو متعهد است که از خانواده ای هنرمند است . فرزند ناصرخان جعفری که از برنامه سازان و پیشکسوتان رسانه ملی است . کامران جعفری یکی از برنامه های رادیویی او عمری غریب به سه دهه دارد .

Image result for ‫کامران جعفری تهیه کننده رادیو‬‎

 

 

 

 

مجله ورزشی رادیو از برنامه های تخصصی ورزش است که طی سه دهه تلاش امروز در ایران شناخته شده و پرطرفدار است . برنامه ای که نگاه منصفانه برای ارتقا ورزش گیلان دارد .

کامران جعفری با برنامه یک لیوان چای سرد

یک لیوان چای سرد یکی دیگر از برنامه هایی است که کامران جعفری در دست ساخت و تهیه دارد . برنامه ای که در نظر دارد با معرفی نخبگان علم و صنعت ، ورزش و هنر ضمن حمایت از آنها برای نسل امروز و فردا معرف الگوهایی باشد تا بتوانند برای فردای ایران نسلی پرفروغ باشند . برنامه چای سرد در نوروز هم همه روزه روی آنتن رادیو است و رسالت معرفی نخبگان را برعهده دارد .

برنامه چای سردرادیو گیلان جمعه ۲۷مرداد۱۴۰۲به دیدگاه ها وخاطرات"  استاد ولی نیکوکار-نوازنده نی " اختصاص دارد .

🛑عوامل برنامه:

⚘نویسنده نمایش ونویسنده برنامه : کامران جعفری

⚘میکس و صدابرداری: عفت جمالی پور

⚘گروه نمایش:

مهرانه به نهاد

مجتبی ضرابینریمان

مسلم زادهروح

الله محمدی

⚘ارزیاب زهره خوش خلق

⚘ تهیه کننده کامران جعفری

طریقه های دسترسی به این برنامه

:۱تلویزیون (کانال رادیونمای گیلان)

Radio nama-guilan۲.رادیو گیلان(اف ام ۹۵)

۳.رادیو گیلان (ای ام (۶۵۷

)۴.سایت صداوسیمای مرکز گیلان

.مبدل های دیجیتال

۶.اپلیکیشن ایران صدا (روی تلفن های همراه:

برنامه چای سرد رادیو"سندشفاهی چهره های شاخص استان گیلان  (ساعت۱۶تا۱۷جمعه۲۷مردادپخش  وساعت ۶ تا ۷صبح شنبه ۲۸مردادبازپخش خواهدشد.)

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna